AJKEEA


Så var det kväll igen, och ja, vartfan tar dagarna vägen?!
Fick iaf sluta tidigt idag, så jag åkte ut till Emma och hälsade på.
Sen när hon slutat så drog vi vidare till IKEA och mötte upp Hellberg.
Gick ett varv och åt köttbullar och pommes.. Mumsimums..
Sen bar det av vidare ner till HB, där vi skrev ut tidtabeller och kort, fyllde på mobilen,
och lite annat smått och gott. Kännde att jag ville hem lite tidigare än de kvällar som vart.
Så jag drog hemmåt, och det är skönt att bara få sitta i sängen och softa med musik..
Ska göra mig iordning för sängen aldeles strax. Måste ju ladda inför morgondagen ;)
Då vankads det fest, som alltid på fredagarna här nere..

mymindisstuckonyou


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback