Sommaren 2oo8

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort tidigare ?
Följt Fotbolls EM, Badat i Zürisee, vart på bröllop..

Vilka länder besökte du?
Schweiz, Österrike och Sverige

Är det något som du saknar sommaren 08 som du vill ha sommaren 09?
Lite mer ledighet

Vilket datum från sommaren 08 kommer du att minnas?
10.06.08 - Se Sverige - Grekland i Spöregn på FanZone,
för att sedan dansa på bord
..
13-15.06.08 - Resan till Innsbruck!
04.07.08 - Grillfest på stranden i Hägernäs med Carro och c/o. Inhandlade min IXUS.
06.07.08 - Kärt återsende med Lisa, Anders & Oscar, Heldag på Grönan,
och chokladrast/after-work öl med Jocke
12.07.08 - Plankade in på Våmhusfesten med Jannicen
16.07.08 - Scotts i Malung med Åsa, Karro & Madde mfl.
19.07.08 - Lisas MöPippa
25.07.08 - Turkfest i Isunda med bad och båtåkning
31.07.08 - Tingsnäs med Anna, Lisa & Oscar. Kanonvarmt i Siljan och solsken.
Punka på cykeln. Mora Festivalen m. Marit som avslutades med båttur på Siljan.

08.08.08 - Nagelfixsällskap till Lisa & Anna, Älvdalens Musik och Motorfestival.
Hälsade på Lisa & Marit, och träffade Ölof. Sov hos Marit.
andra gången på en vecka.
09.08.08 - Lisa <3 Anders, vackraste bröllopet, EVER! En kanonkväll!!
14.08.08 - Hockey & Larsa kommer på besök
16.08.08 -  MIN FÖDELSEDAG! En helt underbar dag direkt från start 00.00.00!
Bästa kalaset på våran altan, på år och dar!


Största misstaget?
Att jag jobbade så mkt att jag knappt orkade umgås med mina söta vänner!

Någonting som gjorde dig riktigt glad?
Att träffa alla underbara och söta! Lisas & Anders bröllop, min otroligt lyckade födelsedagsfest

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 08?
Redwood - Fat chance, Tobee - 72, 80, 96, 2008, The Refreshments - Miss you miss Belinda,
Magnus Uggla - 24 timmar, Florian Ast - Sex, Fronda - Sverige, de bästa på vår jord,
Yves Larock - Rise Up, Die Höhne - Viva Colonia, Juanes - La Camisa Negra..

Hur tillbringade du midsommarafton?
I Parken med Emma, Cass, Johanna & Lollo

Något du önskade och fick?
Önskade mig en locktång, Fick två!

Något du önskade dig men inte fick?
Keine anung.

Hur skulle du beskriva din stil sommaren 08?
Röd Willys skjorta..

Vad fick dig att må bra?
Vänner, Familj, Sol, Bad.

De bästa nya människorna du träffade?

Överste guiden ;) ,
Cecilia & Johannes som jag träffade i Innsbruck.

Sköna citat från sommaren;
"Spreche nur Deutsch", "genau". "-Was macht du Franz? -Sårry"

Skrivet av: Lisa

Oj du e liksom redan borta :( Känns så konstigt! Men hoppas att det känns bra? Vi saknar dig här hemma! Tack för en underbar och händelserik sommar iaf :) Pusss!!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback