sömntuta


Att komma upp imorse vad inga problem, bara jag väl förstog vad det var som pep.
När jag sedan kom hem efter att ha gått och lämnat barnen på skolan, så la jag mig
ner på sängen med musiken från ipoden kvar i öronen och vilade.
Vilket ganska snart slutade med att jag somnade.. vaknade till och tänkte 30min till..
30min gick och jag vaknade igen, och orkade verkligen inte vakna. Så jag sov ett tag till. ;)
Men det var så otroligt skönt!
och idag har jag just ingen pissbrådska med något, så det är skönt.
OCH i morgon är det äntligen Fredag igen! Och faktiskt, så går veckorna mkt, MKT fortare när
man jobbar måndag-fredag, och inte går på ett snorkråks-schema,
och jobbar några dagar då och några då.
För nu vet man att på onsdagen är det bara torsdag kvar, sen är det fredag.
Det är fett nice att veta. Efter att ha jobbat som en snorkråka i 5-6år,
så är det rätt skönt att ha sin planerade lilla vardag.
Visst, att vara ledig mitt i veckan har sina fördelar det också.. men jag är en helgmänniska.

just ja, det är torsdag,  (se det går så fort att jag inte vet vilken dag det är)
då lär jag ta och börja tvätta lite, så jag har något rent och torrt till helgen ;)
got to go.
ciao

Skrivet av: Pernilla

Till USA som aupair ett år :)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback