time flies


Jag har sagt det förut, och det tåls att sägas igen.
(även som det känns som att det är det enda jag skriver just nu)
VART TAR TIDEN VÄGEN?!?!

De senaste dagarna, eller ja, den senaste VECKAN!
Har jag knappt ens haft tid över för söta herr Acer.
Och nu så ska jag försöka knåpa in lite tid för packning,
hur skall det gå? Ojoj. Som tur är så jobbar jag sista dagen imorgon.
Sen har jag "semester" i ett par dagar innan det bär av ner till Schweiz igen.
Där jag spenderat min första hela dag nu, nästa vecka...
Ska bli kul att få busa lite med Emma igen, var ju ett tag sedan ;)

Ikväll efter jobbet så åkte jag hem till Marit och vi satt och myste i hennes
underbara soffa och kollade på film med tända ljus och popcorn.

Men nu ska jag bädda ner mig och kika lite på Miami Ink.
Puss & Godnatt!


jag & Marit på Lisas & Anders bröllop i helgen..
Älskade verkligen min frisyr! (även om lockarna är bortregnade)
Tack Madde!! =)


Skrivet av: Sohlberg

Vilken fin bild på dig =)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback