>16år?!


Jag var ute och handlade mat, och såg när jag kom till Coop
att dom hade specialpris på Feldslösschen (the best beer ever!),
 22fr för ett flak. Yeeey tänkte jag, det måste jag slå till på..
Men faan mitt körkort e ju hemma, ajja, dom kollar aldrig ändå.. tänkte jag
Så jag tog mig ett flak och skulle betala..

-Ausweis, bitte! (Id, tack)
Varpå jag svara något i stil med att det låg hemma..
hon ba, öööh, njae då går det inte, tyvärr..

Faaaaan, vad pinsamt, så jag fick gå snopen hem utan öl.
Men ärligt talat, det är 16år (SEXTON), på öl i Schweiz.
Ser jag ut att vara yngre än 16bast?!

Ja jag vettefan altså, har inte riktigt bestämmt mig om det var en
kränkande, eller smickrande.





Skrivet av: Lisa

Oj JÄDRAR! De va en komplimang de? Eller? Jag vet inte, men det var ju lite väääääl.. Ha ha! Lillafia! Glöm inte ID i framtiden nudå :) Tanten!! Ha ha! Gud vad du är saknad.. Puss, Lisa

Skrivet av: Lisa

Oj JÄDRAR! De va en komplimang de? Eller? Jag vet inte, men det var ju lite väääääl.. Ha ha! Lillafia! Glöm inte ID i framtiden nudå :) Tanten!! Ha ha! Gud vad du är saknad.. Puss, Lisa

2008-10-01 @ 19:01:34
URL: http://fliza83.blogg.se/
Skrivet av: J o H a N N a

nr 2 tror jag o emma ;D

2008-10-01 @ 19:24:11
URL: http://johannaspratstund.blogg.se/
Skrivet av: Carolyne

Här tror folk jag är mellan 16-18 år... det är min medel ålder i usa

2008-10-01 @ 22:17:26
URL: http://osterikerskan.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback