Annika, bitte


Emma tyckte att jag var dålig på att uppdatera bloggen.
Så man får la lov till att göra det då...

tisdag idag, och jag har inte gjort så mkt mer än att spendera morgonen med
att kolla på Prison Break och Gossip Girl.. eller ja, tvättade ju mina sänkläder också!
Klocka närmar sig 12, och ma kanske borde göra något vettigt?!
Måste duscha, tvätta fönster och dammsuga... Men det går relativt fort..
Tänkte även ta och baka en sockerkaka kanske. Det hade vart gott.
Sen lär jag fixa lunch också, blir nog korv och scrambled eggs..
det e så jäääkla gott!

Igår på tyskan så mobbade läraren mig för att jag utalade Job, som jobb på svenska
fast det skall vara som man säger på engelska. Lika så med Nationalmuseum och Journalistin.
Hon sa dock att jag inte var den enda, som lite plåster på såren.
Men det var roligt, vi skrattade gott allihopa.


Kan det inte bli 3oktober nu, så vi snart är påväg till München!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback