Lugna puckar


Denna afton har vart lugn och fridfull.
Emilia och jag har snaskat gottigott och kollat på Sällskaprsesan; SOS & Snowroller,
medans vi ändå myste i sängen så passade jag på att laga mina typ 7strumpor
som har gått sönder denna vecka. Vilket var bra, för det hade jag nog inte haft tid
med annars. Men vi har haft det mysigt, och det är skönt att ta det lugnt för omväxlingsskull.

Annars idag så väckte emilia mig aldeles för tidigt då man gått och lagt sig närmare 05:00.
Men vi softade och gjorde oss iordning för att möta den underbara höstdag som denna
 20september har bjudit på.
Klarblå himmel, solsken och kylande vind.
Precis så det ska vara.
Vi entrade ett bord på Sam's, och glassade i solen tillsammans
 med våran Cola & übergoda pizza.
Sprang i affärer och trängdes med miljoner andra som var ute i finvädret.




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback