myskväll


Jobbade sent idag, men det gjorde inget. Lagade lasagne (supergod!),
sen gjorde vi läxor och chillade. När jag sedan fick sluta,
så gick jag ner i mitt rum, och tände mina ljus som Emilia placerade i mitt fönster.
Sen kröp jag ner under filten och tog datorn iknät. Snacka om att chilla på hög nivå.
Det är helt underbart, det är detta jag älskar med hösten.

Nu ska jag strax ta och kolla på Prison Break, bara det kan bli klart ngngång.
Tidigare idag så plöjde jag Gossip Girl,
och även säsongsstarten av How I met you Mother. Fan vad jag älskar den serien!
Synd bara att avsnitten är lite mer än 20min. Aldeles på tok för kort ju!

Men nu, Prison Break!



Skrivet av: Wysteriia

Dust it är kanon, men finns det för mörkhåriga? Annars ser håret lätt grått o dassigt ut :P


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback