Rich Bitch


Imorgon kommer lönen från det jag jobbade på willys i augusti,
och jag kommer bli en rich bitch. Vilket är bra, så jag har lite cash till
kommande resor och dant ;)
(münchen, amsterdam & ev. marseille)

Vill dock ha fredag nu, så jag kan ut och shoppa lite, överst på listan
står ett par kanonsköna innetofflor att ha på morgonen.
Sen en helt underbart underbar halsduk från H&M, jag är KÄR!



Skrivet av: Lisa

Åh jag längtar efter lönen jag med! E så pank nu :(

Skrivet av: Wysteriia

Jag har hört rykten om att det ska komma för mörkhåriga nu så jag kanske borde vänta o köpa det när det väl behagar att komma ;)

2008-09-25 @ 11:26:41
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback