Städerska


Det har blivit så ruskigt och kyligt ute, så idag när jag slutat och ätit,
så kännde jag verkligen inte för att gå utanför dörren.
Kännde med för en lugn hemmakväll med lite städning.
Får ju finbesök av Emilia till helgen, så måste cleana upp lite tills dess.
För det ser (såg) verkligen ut som ett jävla bombnedslag här innan jag plockade iordning.

Hittade även mitt påbörjade pannband som jag håller på att virka.
Men det var ju så varmt när jag kom ner till Schweiz i januari,
så man behövde inget på huvudet.
Fast nu känns det som jag ska ta tag i det och får det klart,
så man kan glida omkring med det i höstkylan..

Men nu ska jag vika undan min rena tvätt,
som ligger slängd på golvet sen början av förra veckan
som jag inte hunnit tagit reda på ännu.
Sen ska jag bädda ner mig under täcket och kolla på Gossip Girl.
Prison Break plöjde jag tidigare idag.

Och jag önskar er alla en trevlig afton!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback