Vad är det för fel på mig?


Seriöst, jag fattar inte vad som är problemet med mig.
För de kvällar jag varit duktig och lagt mig innan tolv,
med mamma viskandes i bakhuvudet "det är sömnen innan tolv som är bäst"..
Men det märks då verkligen inte på morgonen när klockan ringer.
För de gånger jag varit duktig och lagt mig vid 23-23.30, har det vart ett
rent-ut-sagt HELVETE att komma upp på morgonen
.
Men som inatt, när jag la mig typ 01:00, och kollade lite på HIMYM, innan jag somnade.
Ja, vaknade jag inte innan klockan då måhända? Med 30min marginal, tillockmed.
Nä, jag fattar iiiiiingenting!

Men nu ska jag dra och handla lite mat och alc, sen drar jag ner en sväng på stan
och bränner lite mera kosing ;) Sen ska jag hem och sova och ladda inför kvällen!

B ska till en kompis, och C går hem från skolan själv, så jag har ingen tid att passa,
 förutom att jag ska vara hemma vid 15:40..

Ikväll blir det fajiiiiiitas, mumsimums!



Skrivet av: Lisa

Jag vet varför du känner sådär.. om man bara sover några få timmar så hinner man aldrig komma in i djupsömn och därför är det lättare att gå upp på morgonen! Så är det juh.. så därför är det sååå jobbigt att vakna på morgonen om man kommit i djupsömnsstadiet, lägg dig ännu tidigare så ska du se att de blir bra :) tror jag! vi längtar efter dig ikväll.. men som du säger så blir det fest när du kommer hem, inte inflyttningsfest dock det dröjer nog ett tag till! men vad ska du göra sen när du kommer hem då? Puss puss hjärtat <3


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback