4månader


Idag är det bara 4månader kvar till jultomten kommer på besök! Jag längtar efter att se Kalle klockan 15.
De knasiga amerikanerna visar ju inte det på jul! Dessutom hade jag fullt upp med annat på julafton förra året, som att äta iglass i den 22grader varma värmen, och brumma Honda! Oh yeah! Those were the days.

image98


Det jag undrar är varför alla på Boggs grus är så jävla sura jämt?! Jag har tagit emot två lass sten i mina dagar, och båda chaufförerna har vart svinsura. Den idag kunde inte ens gå ut ur bilen och plinga på dörren, utan stog utanför och tutade, jag låg och sov, tur att jag tillslut vaknade av att han tutade. Miffo.
Men nu har vi ett last stenar ute på gården som ska ner i gropen. Yeah.

Trodde jag skulle vara död i benen idag, men ikke. Tog mig min sköna cykeltur som jag brukar göra på sommaren igår. Hånåkni-Morkalby-Selja-Östnor-Finnsnäs (med pit-stop för att hälsa på Milla & Vilmer)-Mora-Hem.
Sen i eftermiddag ska jag vara snäll och hjälpa pappa och bror att såga plankor. Ska bli ett spännande quest!

I morgon är det lördag! ;)


Jag är hel förälskad i Manic Street Preachers - Your love alone is not enough.
Den poppas ofta och mycket.
<3<3<3<3<3<3 <3


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback