Arbetsförmedlingen

Var in på Arbetsförmedlingen igår, mamma tyckte att jag ju lika väl kunde skriva in mig, så jag gjorde väl det då.
Min erfarenhet av dom som jobbar där har ju inte vart den bästa precis, den första jag pratade med antog att anledningen att jag hade slutat på mcdonalds var att jag hade fått sparken. Vilket ju inte var fallet, eftersom jag sa upp mig själv när jag skulle åka till USA. Miffo. och TÄNK om jag nu skulle fått sparken, då hade det inte känns så kul på det sättet han sa det. Och dom andra två jag träffat tidigare har vart miffon. Men hon jag fick prata med igår, hon var; hör och häpna, TREVLIG, SNÄLL & HJÄLPSAM!  Hon tipsade om ett par ställen som hon hade hört sökte folk, och tyckte att jag absolut skulle åka till Norge. För ut och se världen tyckte hon absolut att man skulle!

Nu har jag lite med ved i elden, och håller tummarna för att någon snart vill ha mig!

Så, vad ska man sysselsätta sig med idag då?! Som tur är blåser det ju inte lika mycket som igår, vilket är bra! Kanske ska ta sig en tur på gula faran.. Vi får se. Ska iaf plöja igenom några avsnitt av Entourage.
Frågan är bara vad jag ska hitta på att se när jag kollat igenom alla avsnitt.. frågan är ju.

Skrivet av: Emmy

Åhh, hur har jag kunnat missat din blogg? Norge vore väl inte så tokigt??!! Puss hej!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback