blöööö

Jag är så OTROLIGT less på att bara gå omkring hemma och göra absolut ingenting om dagarna!!!
JAG HATAR DET!!! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! Sen å andra sidan så har jag absolut ingen ork till att sitta och skriva massa jobb ansökningar heller. Skrev en skitbra förut, men den försvann, så jag måste skriva nytt. Vilket är det segaste, tråkigaste och absolut mest menlösa man kan göra.

Får väl skylla mig själv som inte går tillbaka till McDonalds, men ja, heldre dör jag! Ärligt, det är ett avslutat kapitel i mitt liv, iaf McDonalds Mora. Dyker inget annat upp så blir det nog McDonalds Sälen även i vinter. Och om inte det, så ska jag försöka ta mig till Sälen i vilket fall. Det var så otroligt roligt, och jag har så många underbara minnen!!





Oj blev lite mer bilder än väntat.. åååh, i <3 sälen!



Nåja, ska väl kanske gå och sova snart, bara man hade vart trött. Jag hatar jetlag!! blev ju inte bättre av att jag och räkan satt uppe till 4-5 om mornarna på kryssningen heller. Det underlättar ju inte precis. Nåväl.
Ska iaf upp och baka tårta i morgon, sen blir det kalas på kvällen! Får se om det är någon som behagar komma bara.. alla har fullt upp med det ena och det tredje.  :(

Nighty night.

Skrivet av: Lisa

Jag blev inte bjuden på nå tårta :( å andra sidan jobbade jag ju.. Nä, McDonalds är avslutat nu! Verkligen! Jag tycker du ska upp till sälen & leva livets roliga dagar.. Jobba här i Mora kan du göra när du blir gammal istället.. Men du måste komma hem ofta & hälsa på sen!! Puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback