HEMMA!

Nu är jag hemma i Mora igen!!
Ja det har jag visserligen vart sedan 15:35 igår! Det första jag gjorde när jag kom innanför dörren var att börja packa upp alla väskorna! Det var ett hårt jobb, men otroligt skönt att ha det gjort. Nu ligger det is miljoner saker på köksbordet och golvet runtom. Men det ska jag plocka ordning på idag och försöka stuva in i mitt rum, på något jävla vis! Det är ju smockfullt där inne redan som det är! haha.

Var sedan hungrig som en varg och lykades flirta till mig en pizza, medans jag ändå har flottat i 6veckor så kunde jag flotta en gång till. Det var mitt 6mål mat den dagen. Och jag pallade att vara vaken i 30timmar, sen däckade jag på soffan. Eftersom morsan var så jävla seg att komma in och hjälpa mig bädda sängen, för det pallade jag bara inte själv.  Gick och la mig vid halv 8, och vaknade sedan till all fasa kl 3inatt! var upp på toa och trodde inte att jag skulle kunna somna om. Vilket jag tack och lov gjorde och sov tills nyss! Thank god!! Så sovit gott det har jag!

Tråkigt att det är mulet, tänkte ju cykla ner på Mora, nu lär ja sporta bort det jag lagt på mig i USA igen. Banditer också! Är nog lite muskler också, för efter att ha kånkat på dom där jävla väskorna igår.
På tåget i arlanda, av tåget i borlänge, upp och ner på stationen i borlänge, och sen på och av tåget till mora. Tur att Sandra har hiss i huset, stoppade in alla väskor där och tog hissen upp alla trappor.  Soft!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback