magont

Ajajaj, idag har min mage inte vart glad på mig, kanske för att jag gav honom falska förhoppningar om en lördag utan alkohol. Men som sedan med en klackspark vände och det blev alkohol och utgång. Hade JÄTTE trevligt! kan inte minnas när jag hade så trevligt ute i Mora, eller jo det kan jag, innan midsommar då vi var på Wasa och hängde på uteserveringen. Det var nice!

Var meningen att det skulle vara lite kalas igår, vilket det blev, med Sanna, Milla, Anna & Jag. Blev god tårta och kladdkaka. Sen for Milla & Anna hem och jag och Sanna åkte med pappa ner på Lilla.

Iaf, min mage, ont har den gjort, vet inte hur  många gånger jag vart på toaletten idag! Det är inte bara magen som är ond, min hals är lite skröpplig, och det känns att jag har en hals. Skönt att veta, ifall man skulle tappa bort den.
Haha, as if lixom.

Idag har det inte gått i många knop, legat på soffan, legat på sängen på altan, myst med Elias, laddat Dr Snuggles så jag och Elias har något att kolla på om några månader, sen la jag mig på soffan, återigen och kollade på Entourage och slumrade till en skvätt, och nu har jag kollat på Beck.


Jag bara ÄLSKAR söndagar.





Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback