Mardrömm


Hade värsta mardrömmen i morse innan jag vaknade, tur att pINK väckte mig =)
Det var nämligen så att ingen, absolut INGEN kunde vara med och festa nästa lördag. Hur hemskt är inte det?! Ringde alla jag hade nummer till som bodde i Mora, hade visserligen bara 4-5nummer, butt still. Nej, hemskt var det!!

Haha!


Jag vill gå på den här utställningen:
http://www.osc.org/specialevent/ourbody.htm
Man kanske skulle passat på på tisdag nästa vecka, vi får se. Finns kanske vettigare saker att göra, I suppose.

Randy var snäll och gav mig 45minuters sovmorgon idag, det tackar man för!
Idag ska jag och pojkarna göra Florida Mall. Sen i morgon är det avdumpning i Pland City kl 10. Yeey!
Sen har jag ledigt tills eftermiddagen, då vi ska åka till Ft Lauderdale över helgen. Kul kul! Hoppas solen skiner så man kan pressa lite extra innan man ska hem ;P

image48

SKÅL!!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback