Planksågning AB


Ojojoj, jag har ONT!! i rygg och handled. Har burit plank i 5timmar!! Men det var skönt att göra något annat än sitta i soffan med Acer i knät. Jag spexade och spelade gitarr på waste-bitarna och Magnus & Adde bara skrattade åt mig.

Nu är jag helt slut, och har så ont i ena handleden att jag orkar knapt skriva. Vilket jag inte ska så mycket längre heller. Skulle ju ha sovit för lääääääääääänge sedan, men hittade ett Entourage-quiz på facebook som jag suttit med.
Nej, dax för sängen! Så får vi se om jag tar mig upp ur sängen i morgon eller hur jag gör. Annars är det fest på mitt rum i morgon kväll! ;) oh yeah. haha.


image99
lägger av några schyssta riffs till musiken i hörselskydden.
Jag poppade som om det vore fest!

Skrivet av: velin

gött att jobba ordentligt?? ta de lungt med handleden.. de kan vara jävliga att dra på sigg skador som har hela livet sen.. min mor har det.. inge skönt!!

2007-08-26 @ 16:14:29

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback