The Last Kiss


Äntligen Fredag! Även fast jag har alla dagar ledigt, så är det ändå något speciellt med fredagar. I like them.
Idag har jag vart duktigt! Vart och handlat, och tankat (bensinen kostade 9.09:-!!), tagit en 40minuters promenad, plockat ur diskmaskinen, damsugit, och diskat.

image102 Så nu ska jag ta och slappa lite och se klart på The Last Kiss, som jag började på i morse. Filmen får mig att tänka tillbaka på den där fredagen då Jag, Carro, Myrna & Georgina gick och såg den, och sedan hade alla flickor sovandes hemma hos mig, i pojkarnas tarrsängar, och när vi på lördagen hade aupair-möte på Cocoa Beach.
Tider det.
Myrna, Carro & Beata

Idag är det även 1år sedan jag tog mitt pick och pack och åkte till Chicago för att hälsa på Emma och Bella.

Emma & Bella

image109
Jag, Bella & Emma på Six Flags.
Tider det också!
<3




Och i morgon kommer Marit hit och hälsar på och sprider galenheter!
Vi skall dricka sprit och vara glada.
Någon som vill joina?!

image101
Marit & Jag, lite fulla, lite galna, och mycket söta! ;)

Skrivet av: Emmy

Tusen tack! En trevlig resa ska det bli! Vi åker imorgon... =) Såg att bensinen var så där billig idag, men hade full tank. Åkte till Blg för att shoppa och när jag kom tillbaka behövdes det tanka... jo, tjena. 11,64 igen. Inte min lyckodag! Ciao!

Skrivet av: Emma

Det var skitaskoj igår hjärtat!! =)
Det får göras om mycket snart... hahaha... Pussokram!

2007-09-02 @ 21:06:20
URL: http://emmajansson.blogg.se

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback