Tillbaka till Aidensfield

Bläddrade igenom Mora Tidningen medans jag käkade lite frukost, när jag kom till tv-tablån såg jag att Tillbaka till Aidensfield precis hade börjat. Så jag sprang till tvn för att kolla, det är ju typ världens bästa serie! Haha.

Men det är konstigt, att i en sån liten by mitt ute i ingenstans så händer det så mycket, när det här i Mora händer absolut INGENTING! Är det inte fantastiskt. Jag ska flytta till Aidensfield!


oj, nu är det visst dag för Hem till Gården! Haha, när jag var liten trodde jag att Emmerdale var det engelska ordet för just, hem till gården. Det var tider det.

Skrivet av: Lisa

Ja den serien är BÄST! Så sant som det var sagt :) Tack för innat ;) Hoppas att ni får en mysig roadtrip nudå..! Hälsa RÄkan? Hon svarar ju inte på mina mess ;( Puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback