Abstinens

Fy satan i gatan!! Även fast jag har äventyr planerade inom en aldels snaaaar framtid, så sitter jag ändå här med världens USA-abstinens. Det är så det kliar i hela koppen, ända ut i finger och tåspetsarna, alla 5, 10,15, 20!! Ja ALLA 20 av spetsarna!

Saken blir heller inte bättre av mitt planerade äventyr, eftersom det betyder att det kommer dröja ÄNNU längre innan jag får åka dit igen. Jag vill till NY, hur kan man inte vilja till NY?! Ja, jag vet snart inte vart jag ska ta vägen för att bli av med denna obehagliga känsla i kroppen. Det är nog nästan värre än att sluta röka, jag är bombsäker!

Saken blir inte heller bättre av att jag suttit och kollat på bilder på NY, på en tjejs resdagbok som precis åkt som aupair. Då kommer alla känslorna och minnen tillbaka, jag vill åka igen!

Det ska jag ju visserligen, fast inte till USA ;) Oooh, det är inte långt kvar inte, fast det känns som en oändlig evighet! Jag berättade för Helena på jobbet idag att jag sticker iväg, trodde hon skulle bli sur men tvärtom, hon tyckte det var bra att jag ska ut och se mig om i världen medans jag fortfarande kan! Så det känns bra iaf!

Nu ska jag se klart på DaVinci Koden som jag började på igår, ef
ter att ha läst boken så är den ju inte alls lika bra som innan!




I ♥ NY



Skrivet av: Anna

Me too! Nu ska de sparas pengar!!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback