Hej mitt vinterland!!


Ååååh, gud så vackert det är ute! Det är helt otroligt!! Solen skiner och snön ligger vackert på marken och det är MINUSGRADER! Så den FÅR ligga kvar utan att smälta bort. Var ute och gick med Pollux igår, och hade kameran i högsta hugg!! Dessutom såg vi en räv. Bor ju i värsta vildmarken!



Efter vinterpromenaden så plockade Millurt upp mig och vi var ut och härjade lite, var upp på ÖB, och köpte oss en varsin bock!! Världens sötaste!!


Idag är jag ju också ledig, jag har bestämmt att jag som hela Sverige, ska baka idag! Jag håller mig dock inte till traditionerna, för jag är lite rebellisk. Utan jag ska baka negerbollar & havrekakor, så får vi se om det blir lite sockerkaka eller mina skitgoda muffins (ska experimentera med After Eight) Ja, den som lever får se!

Sen ikväll ska jag och Anna gå och kolla på Lucia i kyrkan. Det har jag inte gjort på jag vet inte hur många år!! Antingen har jag vart i USA, eller så har jag jobbat. Har nog inte vart där sen jag själv stog där framme som tärna och sjöng. Och det är, ja, en jädra massa år sen.

Skrivet av: Hanna

Men så kul för dig att det är kallt och snö och sol. Verkligen. Här är det nästan kallt, blött och molnigt..

2007-12-13 @ 12:44:36
Skrivet av: Anna

Ja, de är verkligen underbart vackert ute just nu! Hihi, ja alla bakar o bakar, men de är ju mysigt! Tror de kan bli lyckat, brukar själv göra en kladdkaka med after eight, o den är grym, om man lyckas!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback