Lucköppning

Fortsätter på temat julkalendrar. Tänkte ju att jag skulle införskaffa mig en chokladkalender, men när snålheten slår till ja då är det inte lätt! Sen så tog alla slut, så då fick det vara!
Har ist lucköppning varjedag ändå, det är alltid lika spännande att dra upp rullgardinen varje morgon. Man vet aldrig vad det är för väder utanför fönstret.
I måndags var det slask och regn, igår sken solen, och idag ligger nyfallen snö.

Ja, det är ju nästan som att öppna en julkalender, man vet aldrig var som gömmer sig bakom morgondagens rullgardin!

Skrivet av: Emma

Hahaha... så sant så sant!
De vuxnas alldeles naturnära och egna julkalender!!
Ha en bra dag!!! KRAM!

Skrivet av: Sanna

Var du för snål för att köpa en chokladkalender för 10 riksdaler? Då har det gått för långt!

2007-12-07 @ 14:56:17
URL: http://sciatica.blogg.se/
Skrivet av: Anna

Haha, smart, ska jag säga oxå! Att de är min julkalender, eftersom jag inte heller skaffat nån i år... för typ första gången ever!

2007-12-08 @ 18:59:52
URL: http://annaofsweden.webblogg.se

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback