Miss Li.

image321Jag kan ärligt säga att jag inte har gett henne en ärlig chans, enbart för  att hon kallar sig  Miss Li. Jag tycker det lät så otroligt fult  och töntigt. Visst  låten med Lars Winnberbäck var bra, men tänkte inte mer på det.  Sen har det vart tjat  på radio om denna tjej, och jag har inte förstått varför, och inte ens orkat ta reda på varför, enbart för att jag stört mig på Miss Li.

MEN! Ack så fel jag haft, kollade ju på bingolottos uppesittarkväll där hon spelade, och fy fan, vilken underbar tjej! Så JÄVLA grym! Så nu får hon kalla sig vad hon vill, jag älskar henne i vilket fall! Har suttit och lyssnat på lite låtar idag, och ja dom är lika grymma som hon. Nice.

detta är ännu ett bevis på vad jag har missat för att jag är så knäpp och bestämmer mig för att inte gilla något enbart för att det är så mycket tjat om det.

Prison Break & Miss Li, I'm so sorry!  


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback