Mysteriet på Greveholm

December är här, vilket betyder att julkalendrarna och nedräkningen till jul har börjat. Julkalendrar i all ära, och ska jag vara ärlig så har jag inte sett årets ännu, så jag ska egentligen inte uttala mig om något som jag inte har en susning om. Men faktum står fortfarande klart att julkalendrarna på SVT har inte vart de samma efter 1996 då Mysteriet på Greveholm gick. OM det är för att man växt ifrån det där med julkalendrar eller hur det är, det kan jag inte yttra mig om. Men det är helt klart så att Mysteriet på Greveholm ÄR och kommer ALLTID förbli min absoluta favorit!!




Ivar: "Sängar är bara för mjukisar. Jag ska sova på golvet. Det är coolt."





Skrivet av: Sanna

Men men.. Sunes Jul då!?


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback