Ooops!

Ojdå, jag var nog en smula bitter och uppgiven igår. Det blev dock bättre efter en skön dusch, lite vin och trevligt sällskap!

Har dock kommit till insyn med att jag nog inte kan dricka längre, jag får världens jäkla huvudvärk dagen efter, och det är INTE stabilt! Men efter en ipren, micromackor och mjölk så börjar huvudvärken sakta men säkert bli bättre. Thank god! Ska ju börja jobba om 3timmar, så innan dess lär det vara borta. Annars blir det jobbigt!

Började ett projekt igår, som jag nog aldrig kommer ro i land, organisera mina mp3! Dessutom råkade jag avinstalera QuickPlayer, så jag kan inte använda iTunes heller. Smart Annika, smart!! Får ordna det sen när jag fått ordning på mina mp3:s. Nu poppar jag Blender i mediaplayer ist! Party party!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback