sega råttan

Herre gud, jag är nog världens mest sega person. Iaf de här senaste veckorna. Det är sjukt jobbigt. Skulle städat, men orkar inte, jobba känns segare än segast, (även om det är j*vligt roligt när lönen för mödan kommer den 25:e), orkar inte ens plocka igen sminket när jag använt det, det bara ligger och skräpar här till vänster om mig, och det ser förjävligt ut! Idag börjar jag kl 15.00, måste gå till bussen runt 14:00, det är 2timmar, och jag bara orkar inte göra mig i ordning. Låg och drog mig i en timme också. Yey, fan 10poäng till mig!

Något som däremot glädjer är att jag stänger med Veronica ikväll, det gillas! Så vi får hoppas att det är lika lugnt ikväll som det var igår, så vi kan snacka massa strunt. :) typ.

Nä, nu ska jag se om jag kan hitta en billig bok på tradera. Läste ju ut DaVinci här om dagen, och det är inte lika roligt att gå och lägga sig när man inte har en bra bok att läsa.

Later!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback