skitväder


Det som var så otrolitg fint i fredagskväll, när snön hade vräkt ner hela dagen, det var vitt och fint överallt. Men nu, efter slasket i lördagskväll, och plusgraderna under natten så är de fula trädgrenarna framme igen,gråa och fula och ännu mera slask. Det är inte stabilt!
Ska det vara vinter, så ska det! Annars kan det lika väl vara.

Helgen var trevlig med jobb och vindrickande med Milla i lördags. Var väl inte sådär jätte roligt på krogen, har ju haft roligare om man säger så. Men med pissvåta strumpor så kom jag hem nästan oskadd. Hade skitont på ena armbågen, och har nog nästan fastslagit att någon brännt mig med en cigg. Supernice!

Ikväll är det stängning på programmet igen, ska förförsta gången sedan gymnasiet åka buss i Mora! Det ska bli spännande. Jag & pINK ska ut på äventyr med 501:an ;)  (för visst heter väl bussjävlen fortfarande så?)

Nu ska jag surfa vidare!! Puss!!


image281

Skrivet av: Anna

Desamma, trevligt! Jag hade som sagt inbillat mig att du redan stuckit iväg på äventyr, men nu har jag uppdaterat mig lite här o har mer koll på läget, haha. Blir spännande att se hur det utvecklar sig! =)

Skrivet av: Anna

Jag röstar på den tyska! Så blir de ännu mer av en upplevelse, o du får språket o hela kittet. Menar har du fixat o bo i en amerikansk familj ett helt år, borde väl en tysk inte vara någon match...? ;) Men vad vet jag... Blir nog jättebra vilket som!

2007-12-04 @ 00:10:16
URL: http://annaofsweden.webblogg.se

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback