Ursäkta röran, jag bygger om

Ja, som vanligt så hittar man alltid på en ursäkt för att inte gå och lägga sig, idag kom jag på den fiffiga iden att pyssla lite på min blogg, så den inte är så alldaglig och tråkig. Orkar dock inte fixa till alla detaljer nu, jag har mycket arbete att göra, men nu ska jag nog börja läsa på min nyinköpta bok: Änglar och Demoner. Åsa sa att den var bra, så jag litar på henne.

Annars idag så har jag bestämmt mig för att virka en mössa, har västa snygga skissen i huvudet, och det jag börjat på den följer mallen till punkt och pricka. Så jag är fortfarande nöjd! Hade dock hunnit längre om inte masarna i Mora IK hade kunnat nöja sig med 1-4, men det var ju å andra sidan tur att dom kom igen och vann! 5-4 i sudden. Hejja!
Och mycket tack vare min gamla ishockeykamrat i vårat byalag!! Yes, jag har spelat hockey med och på samma is som Thomas Skogs! Ni som vill ta på mig och lovar att aldrig tvätta fingrarna/handen någonsin igen efter, ja ni får ställa er i rad i ett fint led, som alla andra. Uppfattat?   -Alla bara äääääääälskar mig! =)

Nej, om man skulle lägga sig i sängen och läsa då, så det blir morgon = jobb 10-19, julmys hos Anna och såklart lite mer virkning på mössan, om inte händer och fingrar värker allt för mycket!

God Natt!!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback