back in town

Efter en underbar vecka nere på Longboat Key är vi nu åter i Orlando..Massor utav sol, bad och solnedgångar! Mums!



Lutar mot Universal med pojkarna i morgon, vi får se vad som händer.
Lite irriterad blir man på Randy, jag vet att jag inte är den bästa på att komma i tid, men gör iaf så gott jag kan, Randy kommer ALLTID sent. Som nu ikväll, så sa han att han skulle åka iväg till Sandra i 1timme, han har vart borta i 1.5timme nu. Klockan är 22:11 och jag ska vara här 5 i 6 i morgon bitti. Ärligt?! GaH

Well well, jag överlever forhoppningsvis. Fy fan för Randy. BLÄ!


håller på att ladda lite bilder på bilddagboken så kika in: zphanky.bilddagboken.se

Puss & Kram
XOXO

image40


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback