Florida 2days left!

Tjoflöjt!

Då var det måndag igen, och aldeles strax för avfärd mot Floridat! Mums säger jag!
Jobbigt bara att packa, har ingen inpiration alls. Orka fundera och planera vad man ska ha med sig då!
nej, bläää! Fast det ska bli så JÄVLA skönt att komma bort! Ojoj.

Det var det enda jag tänkte i lördagsnatt/söndag morgon!

Fredagen blev trevlig tillslut, satt hemma och hade förfest för mig själv, jag och acer. Trevligt var det. fast ölen vägrade ta, så jag blidde lite bitter, men sen gav jag mig iväg på cykeln till Fam Andersson och knäppte en sjunolla, sedan var kvällen räddad! Efter att ha hällt ut ett glas rödvin över två dukar så saltade jag på, och åkte iväg för att möta upp med Anna & Chroil för vidare avfärd mot Hindriksheden. I slutändan blev det bara jag som trampade iväg, men det var lugnt. Inga läskiga gubbar ute.
Härjade lite hos Palm, och var på roadtrip med Millurt. Kvällen fick helt klart godkännt!

image23
Millurt & Jag ;)

image24

Frammåt natten blidde kransen förstor för kålroten, och förvandlades till en vinnarkrans ist!
och efter x-antal öl, någon cider, lite rödvid och en flaska vitt och denna bild börjar det bli dax att åka hem och sova och ladda inför morgondagen.

vaknade kvart över nio i sängen med kläderna på, gick upp och hämtade två stora glas vatten och bytte om till sovkläder och somnade om en stund till, vaknade och mådde som jag förtjänade. gled omkring på stan med mor, för att sedan vid fem korka upp för kvällen och blanda lite goda drinkar.
Sen komm Jansson, Persson & Qeso och hälsade på.
image25
drog sedan vidare till Hanna B, och fortsatte med de goda drinkarna, massa skitsnack.


för att sedan dra ner till Parken och joina den korta kön, denna fina och soliga kväll! (läs:aplånga kön i spöregn). Väl inne var det bara att börja rokka runt och hälsa på alla man inte sett på evigheter! Riktigt skojs! Hänge på ballen och snackade med Johnny som var nykter och jobbade.
gled omkring och åkte hiss med jansson & billy opel, dansade, drack, kramades.
Hittade på Johanna och hängde med henne resten av kvällen, och hade mycket trevligt!

image30


När det sedan var slut träffade jag på Johan B och pratade med honom en sväng, innan jag bestämmde mig för att ringa pappa som fick komma och hämta mig. Han är så snäll!
I <3 Daddy!
Väl hemma tänkte jag steka på en burgare, men hittade ingen så det fick bli en kall hot dog, som jag satte i halsen och höll på att kväva mig själv med, så jag tog ostbågspåsen och satte mig i mitt rum och surade ist, för det var inte lika gott.. Sen sov jag gott!

vaknade halv ett, ringde anna och styrde upp välförtjänt bakispizza, och ett sista häng med Elin på kaffestugan.
Sen kom Magnus, Jenny & sötis Elias på besök, ochdet blev grillat till middag!
MUMS!


Ojoj, en lång helg detta!
Nu ska jag försöka styra upp något vettigt. Har iaf plockat ihop all min tvätt som legat utspriden på mitt rum. När mamma kommer hem ska vi tvätta.

Bye bye.



Skrivet av: Lisa

Jag visste inte ens om denna blogg :( Schysst då!! Hihi.. men nu e jag äntligen på plats! Puss!

Skrivet av: johanna

hmm du fick lov att lägga in den fina bilden å.. :S :P jo det vart en riktigt skön dag på tingsnäs tillslut, trots moln som hotades lite, lite kallt i vattnet bara.. du åker ju snart nu, imorrn?! hoppas du får det bra! kram

2007-06-26 @ 15:54:40
URL: http://ergosum.blogg.se
Skrivet av: Emma

Hahahahahahahahahaha!!
Vilken kul kväll jag hade!!!!
Ja du den där första bilden jag är mä på såg jag ju jävligt kry ut, vad går jag på typ?!?!! Hihi!! Och den andra sen då, gapa så får du sprit :) och den sista... ja du, jag lyckas verkligen göra mig attraktiv på bild.... Not even close!! =D
Ses i cyberspace nu då fram till Augusti.... Puss och kram!

2007-06-26 @ 23:57:55
URL: http://blogg.passagen.se/sturkulla

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback