Glad Midsommar!

Tänkte ta tillfälle i akt och önska alla en trevlig och glad midsommar!
ta det lugnt med nubben och groggen ;) Inte för att jag ska göra det, but still...

Skall strax ta och göra mig i ordning för fest, första cidern är knäppt och jag har gjort en poppig spellista i itunes och poppar högt och mycket! Så som det ska vara.

Eftersom mor och far överger mig för fam andersson, får jag äta fiskgratäng idag, fast jag klagar inte, det är ju så gott så gott! mumsimums!

Har även vart duktig och bundit mig en midsommarkrans!

          

                                                                                             


Skål och botten upp!




image20
                   frågan är bara hur länge jag klarar av att ha den på mig, tills allergin får säga sitt...

Skrivet av: johanna

jomen tack själv! haha vi utan liv som går in och kolalr bloggen när man kommer hem mitt i natten.. :P kram

Skrivet av: johanna

åh jag glömde de 7 blommorna under kudden ;/

2007-06-24 @ 20:37:03
URL: http://theysayjohanna.blogg.se

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback