Hårsalong Ersson & Berglund

Sitter just nu med massa gegg uppe i håret. Rött är det, illrött!
Likey like! Skall sedan när det suttit i så länge det skall och skjölt ur det åka till Åsa, så hon får ha i lite blondering. (måste ju ha något att skylla på när jag inte är tillräckligt smart som det är)

Mor kommer bli lagomt glad när hon kommer hem och ser att jag haft i det själv, även fast hon sa att jag inte kunde det. men HA, tänk för att det kunde jag visst det! Snok på dig!


Annars idag har jag öppnat med Lisa, har vart en riktigt trevlig dag! Uppstigning halv sex.
Börjde dock lite illa, med att byxorna fastande i kedjan på cykeln (ja, jag cyklade) 5 i 6 i morse, bra start på dagen lixom! Men kom i tid, trampade på som en tok. Fick även sällskap utav pappa ner till Kajen. Trevligt trevligt!
Var även han som kom med saxen i högsta hugg och befriade mig från cykeln! Jag satt fast! Även fast dagen började som den gjorde har det gått skitbra på jobbet, rullat på hela dagen,kom ett busslast sura pensionärer som var påväg lååångt upp i Norge som alla käkade frukostmacka. Sen efter rasten har Lisa och jag har ägt i Dt'n, 55bilar på en timme. Det är nästan en i minuten!
Jag har visserligen stått i ettan och lökat och vart trevlig. Mycket trevlig må jag säga, men det var rolig, och de flesta gäster har vart mycket trevliga tillbaka! Förutom vissa citroner, fast dom är citroner alla dagar, så det är inget man kan göra något åt.


Imorgon bär det av till Övik, Elias ska döpas, och Jenny är ju där uppifrån så. Det ska bli skojs med lite roadtrip.
Elias är så sööööööt så sööööööt! Fast det är klart, han är väl som bästaste faster! <3

Kram!

Skrivet av: Sanna

Cykla halv sex på morgonen!? Det är inte okej.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback