onsdag = cykeldag

Ojoj, idag har det trampats runt på Moras gator och torg. Bestämmde med Räkan att vi skulle cykla upp till McD och hålla Lisa och Jannik sällskap på rasten, så vi träffades vid tuvanbron tidigt i morse för att tampa upp till noret. Trevlig tur, och alltid lika trevligt att vara rastsällskap! ;)
När Lisa & Jannik fick lov att börja igen, trampade vi hemmåt till mig, kollade lite bilder och gjorde internet, för vidare solning på baksidan.
Räk skulle börja jobba tre, så vi tog cyklarna ner på Mora, handlade fiskgratäng och trampade på till tuvan, och sen hem igen..

och nu har jag ont i knä och rumpa. dåligt dåligt. Men det är så otroligt skönt att cykla. <3
Och alltid när man börjar komma igång igen, så kommer det alltid något ivägen.. som att åka till usa i 5 (ev 6veckor) Så jävla typiskt, är det inte det ena, är det det andra.

Randy skickade mail igår och frågade om jag kunde tänka mig att stanna i en vecka till. och jag vet inte hur jag vill.
en vecka mer eller mindre spelar fan ingen roll egentligen, bara det att jag vill ju vara hemma lite också. fast vad ska jag göra här då? jag kan väl lika väl stanna kvar... =)

Var och underhöll Anna & Åsa medans Anna fixade Åsas naglar, och gjorde min egna manikyr, sen måladen Anna naglarna, så nu har jag 10sommarfina naglar!




Mia & Patrik är på besök, så nu har jag fått hennes bilder från cypern också. så snart laddas det upp för fullt på
http://zphanky.bilddagboken.se/

Här kommer iaf dagens bild från Cypern: image17
Vi hade mycket roligt åt Marias trögflytande solkräm!  Efter detta fick jag inte smörja in Pappa något mera ;(



Nu ska jag hitta på något vettigt.
Puss & Hej.




.: En vecka till USA!  :.

Skrivet av: Anna

Eller så om det är riktigt svårt att bestämma sig så flyger han ner mig sista vecka.. ;)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback