beslutsångest 2008

Jag har den senaste tiden drabbats av världens beslutsångest!! Det är så mycket jag vill göra, men kan inte bestämma mig för vad. 

För ett par veckor sedan var jag helt bombsäker på att jag ville till Schweiz, Idag ringde dom från en bemmaningsfirma och ville att jag skulle komma på intervju för eventuellt jobb i Norge, sen så är det ju rät soft på Willys, trivs skitbra där!!

Sen finns ju det faktum att jag håller på att fundera/planera en långresa till nästa år, Thailand, Malaysia, Singapore, Australien & Nya Zealand. Och till det så måste man ju ha rätt fett med cash!! Det får man ju garanterat inte som aupair i Schweiz. Att vara på Willys känns ju lite som ett wildcard med tanke på att jag aldrig vet hur mycket jag får jobba (=tjäna). Så Norge känns ju som det mest självklara om jag vill göra den resan.
Men vill jag inte heldre bo ett år i Schweiz, lära mig tyska och åka massa snowboard i alperna? eller vara kvar i Mora, fortsätta med buggen och umgås med alla mina underbara vänner och den lite kokoiga familjen? eller vill jag heldre jobba i Norge, lära mig norska och sen börja min utforskning av Asien och hälsa på Nicole i Australien?

FUCK, jag HATAR min jävla beslutsångest!!
Sen finns ju alltid chansen att ALLT skiter sig och jag står där utan ingenting och får lov att leva på Soc..

Vad som helst kan ju hända!!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback