fyra bugg och en cocacola

Har precis vart i Färnäs och dansat lite, fett med nice! Har även planerats lite för tisdag, då bär det av till Örebrooooo, där jag äntligen ska få gå på de ökända Scotts som det har tisslats och tasslats om så otroligt mycket från vissa håll ;) Så det ser jag fram emot!! Wie!

Har nog även kommit på vad jag ska hitta på med mitt liv ett tag frammöver. Och ni som trodde jag blir kvar i Sweden, ja sorry! Denna gång ska jag iaf försöka hålla mig inom Europa. Men vi får se, inget är bestämmt, men får massa mail hela dagarna från familjer som är intresserade av att ha mig! Pratade med en familj idag, verkade skitschyssta! Men som sagt, vi får se.

Jag bestämmde mig även för att det var dax att dämpa abstinensen efter Prison Break säsong 3, och tänkte att det var dax att se det från början, så jag började kolla på de första avsnitten idag, sååååååå bra!! Förstår inte varför jag var så anti mot det när det började. Det får jag ju sota för nu, är ju inte lika spännande nu när man vet vad som händer lite vagt. Började ju kolla på det i vintras i Sälen hemma hos Mary, Eric, Cilla & Gabbe. Slutet på säsong 2 vill säga.

Nej nu vill jag se på lite snyggt! 
Later!

Skrivet av: marian

Hey yo!
Hörde du skulle med på partaj hos mig nästa helg, kul! Ska vi inte ta och klä ut oss? :) Inte som Halloweentanter utan bara sådär?
Säg vad du tycker!
Finns ju här, maijras blogg yo

2007-11-02 @ 22:56:52

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback