Min bara min

Nu har jag bokat sista avbetalningen på Herr Acer, så nu är han min, bara min!! :D
Vill jag kan jag ju köpa mig en till nu ;) hohohoho! Då vet jag iaf minst en som inte blir så glad och överlycklig.

Och nej, jag ska inte ha en till dator, nu ska jag spara slantarna och blir jag kvar i Sverige så ska jag spara till en långresa till Asien/Australien vid denna tid nästa år! det hade vart fett med soft!

Nu ska jag åka och säga hej till Lisa, Anders & Oscar innan det är dax att dra till Färnäsbystuga och bugga lite! Yey!!

Mina två älsklingar!! ;

image267
sötnos #2

image268
Sötnos #1

 [ Dessvärre har Acer #1 lämnat oss, men han vakar över oss från datorhimlen! Miss you!! ]


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback