Stabilt, stabilt som Fan!

Tänkte fortsätta på min stabilt/inte stabilt lista som jag började på i lördagsnatt/söndagsmorgon.

Något som är JÄVLIGT stabilt är att vakna på söndagsmorgonen med träningsverk i magen för att man skrikit/sjungit med i låtarna till YellowMike! Då har man rokkat järnet!

Något som inte var lika stabilt var att vakna i söndags och inse att man fick lov att vakna och försöka få bort andedräkten som stank av sprit, håret som stog åt alla håll och kanter man kan tänka sig, och ögonen som var röda och suddiga.

Men det gick trots allt BRA att jobba, bara man väl tog sig dit. Stannade kvar tills lite efter sex, och sen var det bara att gasa med full fart mot Färnäs och bugga de sista 40minutrarna. SÅ JÄVLA KUL!
Sen så däckade jag i sängen framför snowroller.

I morse ringde klockan kl 9, men fan orka gå upp då!! Nä snooozade til 10 och sen slappade jag framför datorn ett braaaaaaaaaaaaaaaaaaa tag. Käkade lite, kollad epå Beck, och började plocka lite i mitt rum! Men sen förutom det har det inte hänt så mycket. Fast det är jag värd, har ju knappt hunnit sitta ner och ta det lugnt ens 1minut denna helg!
Har sagt det flertal gånger innan, och det tåls som sagt att sägas igen; Det är hårt att vara rockstjärna! ;)

Men nu ska jag kolla på senaste avsnittet av de desperata husfruarna, ja det som gick i usa igår, och efter det blir det Brothers and Sisters. Ich liebe montags!

Tschüs!



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback