trött, trött, trött!

Jag förstår verkligen inte vad det är med mig, jag är så JÄVLA trött om morgonarna så det är tamefan inte sant! Jag som var skitdukig på att gå upp när klockan ringde sen Sälen, har nu totalvänt och kan ligga och snooza över 1h!!
Antagligen är det för att det är så mörkt om kvällarna, men vafan, det är fan skitdrygt! Usch!!
det är dock bättre att vara såhär trött än att gå omkring med vinter-depressionen som jag haft flera vintrar innan jag övervintrade i USA förra vintern! =)


Men nu lär jag göra mig redo för jåbbäääät!!

Först ett litet klipp som är så jävla braaa!! Gubbarna på TBS måste vara höga på något, seriöst?;



it sucks to be frodo


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback