jag ser det snöar


..jag ser det snöar, det var ju roligt, hurra!!

Årets första snö har anlänt, dock i väldigt väldigt små flingor som smälter så fort de landar på marken, men ändå!
COOOOOOLT!!

image182


Annars så flyger dagarna och veckorna bara iväg! Speciellt denna vecka, det känns som att det var igår jag satt uppe på lasarettet, men det var ju flera flera dagar sedan! Dagarna går fort när man jobbar! Idag har jag stängning, 12-21. Yey! Massagen i Tisdags var helt gudomligt underbar! Ge mig mer!!!

Igår var Karro på besök och vi bakade supderduperunderbartgoda muffins! Efter det smaskade vi på dem och dregglade över pojkarna i Troy. Både Pitt & Bloom.

image181



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback