massaGE

Äntligen Tisdag!
Dagarna bara springer på, man hinner knappt med. En annan sak som gör att man inte hinner med är att det är så JÄVLA skönt att sova!

Totaldäckade i söndags kväll, kanske men anledning av att jag inte kom hem och kom i säng förens halv 5på morgonen. Då Micke och jag kom på att vi var hungriga efter Wasa och gick upp till McD, och sedan gick tillbaka, skildes åt vid kyrkan då jag trampade hem på cykeln. På söndagen sen hade vi sagt att vi skulle till Felvik på marknad runt 11snåret, men ingen mamma hade väckt mig och sagt att vi skulle åka. Så när jag vaknade gick jag upp, strosade runt lite, och fick veta att vi inte skulle åka förens om någon timme. Yey tyckte jag och la mig i sängen igen.
Jag har ju faktiskt mått bättre i mina dagar, dock även sämre.
Vi strosade omkring, sa hej till karamellkungen, strosade lite till och avslutade med en välförtjänt pizza.
Klockan som har en tendens att rusa iväg, gjorde så även denna dag, 17:10 landade vi i mora. 17:25 åkte jag hemmifrån för att ta mig till Buggen på andra sidan "stan" i Färnäs som börjar 17:30. Way to go Annika!
MEN jag hann dit och göra mig redo innan det började. Ibland har man bara sån jävla tur!

Var däremot inte så jävla stabilt att börja gå igenom snurrarna som vi gjorde förra veckan, huvudet hängde lixom inte med, och det blev snurrigare än vanligt! Men efter 30minuter gick det som på räls.

När jag kom hem var jag helt slut, däckade på soffan vid nio snåret kanske, och fortsatte sen in till sängen där jag sov vidare tills klockan ringde och det var dax att stiga upp och jobba. Hade dock kunnat fortsatt att sova ett braaaaaaa tag!  
Rätt soft igår på jobbet var att jag jobbade 10-19, med 1½ timmes rast! Det var skönt, men hade dock räckt med 1h, det är man ju van vid från McD. Blev även övertalad att gå på massage idag, huset bjuder. I like!
Det lite roliga är också, att när jag kom dit, och hade bytt och och gick och satte mig i personalrummet så var en av tjejorna från buggen också där och skulle jobba. -"Jobbar du också här?" tyckte hon. Kul kul! Sen satt vi och pratade i kassan mellan kunderna.

NU är det dax att göra sig redo för ännu en dag.  Adios!




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback