Sova, vad är det?!

Något som är ganska spännande och intressant är, hur mitt liv kan gå från att vara helt totalt dött, tråkigt och innehållslöst, till att vara fullspäckat, roligt och spännande? Jag hinner knappt med i svängarna, med dubbelbokningar här och var. Och så klart, så händer ju allting samtidigt, och folk vill göra saker samma dagar. Det är också ett olöst mysterium. Jag ska forska vidare på saken.
Men roligt är det! det är skönt att ha någonting att göra!
Det är välförtjäntat!

Idag har jag hunnit med, date med Anna, sen Åsa & Karro, jobb 15-20, dans 20-22, pratat med en annan Anna som jag skjutsade hem från dansen, pratat med räkan i telefon 2gg. Ja, fullt upp som sagt.

Jag har tillockmed fått lov att införskaffa mig en kalender, så jag kan hålla ordning på alla dagar, planeringar och göranden! Och denna vecka, ja den är fullklottrad!!

Men nu, vad sägs om att göra sig lite tid åt att sova? För i morgon väntar ett 10-20 pass på Willy Wonka! Jag älskar att jobba Ingrids pass! Mhm, mhm, mhm!! Men peningar blir det iaf! ;)


Vad ska jag göra i helgen då? Utgång i Mora, eller dans på Galaxen i Bolanche? Frågan är ju.
Jag ska sova på saken, GOD NATT!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback