sug i restarmen


Det suger i restarmen, jag vill åka iväg NU & LÄNGE!! Ge mig vad som helst med lite äventyr och värme.

I morse när jag skulle skjutsa iväg morsan till jobbet, så var det is på alla rutor, svinkallt både utanför och innuti bilen, när vi sedan åkte iväg så isade rutorna igen igen, och jag gick lov att stanna två gånger innan det blev bra!
Då sa jag till morsan; "Nu sticker jag till Florida!"
Tänk om det vore lika lätt gjort som det är sagt! Tänk så mycket lättare livet hade vart då.

Saken blir ju inte bättre av att sitta och läsa om Marits & Lisas äventyr i Thailand, eller Ewes strapatser i Kina på resdagboken!! Och det blir absolut inte bättre av att kolla på bilderna dom laddar upp! Bruna och fina, soligt och varmt!

Här kommer lite bilder på vad jag hade för mig för exakt ett år sen i Florida;

Blizzard Beach



Magic Kingdom




Så här känner jag mig idag =(


Skrivet av: Sanna

Godnatt :)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback