zzzzz

Näää, om man skulle gå och lägga sig kanske? Det är ju faktiskt en dag i morgon också!

Ser fram emot helgen; besök av syster & patrik, sen blir det Parken på lördag! Måste ju göra ett nytt försök att komma in, eftersom vi inte gjorde det (eller snarare sket i att stå i den lååååååååååååånga kön) förra helgen. Wie! Dans på torsdag, cant wait! Jag fryser om tårna, burr vad kallt det är!! jag har sett en söööööööt pojke! jag har tappat >1kg sen i fredags. Jag vill ut och resa!!!! Funderar på att aupaira på Nya Zeeland.. Bugg på söndag! Jag ska jobba i morgon.

Jag känner mig lite fjortis. Så här kommer en bild på en riktigt fjortis:

image230

Nä nu är det bara massa svammel, godnatt!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback