Lady Lovely Locks

image118
Long time,no see.
Lady Lovely Locks, du har vart saknad.

Mamma och jag kollade igenom en låda med gamla barnkläder igår, och vi hittade min Lady Lovely Locks klänning som mamma sydde till mig när jag var liten. Så jag fick för mig att googla lite, och hittade en massa avsnitt på youtube som jag har spenderat morgonen åt till att kolla på. Dom är såååååå BRA!
På den tiden var det lite klass på barnprogrammen! Stackars små flickor idag som går miste om Lady Lovely Locks, Ravenwaves, Fairhair, Curlycrowns, Hariball, the Pixitales, och så de lite luriga Comb gnomes.

Jag och Anna var som tokiga i pixisvansarna,


image120
Jag och Anna med våra pixitales.


Fan jag vill ha Lady Lovely Locks hår!!!

image119




Skrivet av: Emmama

Hahahaha just ja... pixitalesen. Men guuuuud vilka minnen! Undrar vart dom har tagit vägen?!?!?
Va mycke man har glömt bort från när man va liten som va så viktigt. Att vara lady lovelylocks var väl varenda lilltjejs dröm! =) Undrar om hon finns kvar än? =)
Hihii....
Kramis!

Skrivet av: Anna Panna

snyggaste bilden du kunde hitta eller???

2007-09-10 @ 00:07:59
URL: http://www.nogg.se/qeso

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback