Prag?!


Kollade mailen och trodde jag bara fått massa skräp från en Amanda, men när jag läste vidare på ämnet det det stog, Job vacancy - Prague, då jag insåg att det var mycket mer än bara skräp.

Skickade ju in en ansökan i vintras när jag satt i USA och inte visste vad jag ville göra när jag kom hem, och tänkte, Prag, ja varför inte? Fick till svar då att dom inte hade något just då, men att jag kunde skicka in min CV på engelska och så skulle hon höra av sig. Och det tog tills nu i sommar när jag återigen var i USA innan jag skrev om CV'npå engelska och skickade iväg. Och ja, nu sitter jag här med ett jobb erbjudande!

Hon Amanda ska iaf ringa, så vi kan prata vidare om tjänsten och så. Så ja, vem vet, kanske blir ett år i Prag.

Skrivet av: Anna

Jaha, där ser man... :) Får gratulera till jobbet då! :) Vad skulle du göra för nått där?


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback