Bestämt

Det blev över middagen bestämt att jag kommer att åka tillbaka hit ner efter sommaren! Dom gillar mig, och jag gillar dem. Och jag är överlycklig!! Ni där hemma, vet jag inte kommer gilla detta, men ni ska veta att ni är något så otroligt förfärligt saknade! Så Åsa, nu är det bara att börja spara slantar, och komma ner i höst igen! Ja, alla som vill är välkommna!

Och ja, att vara ute och gå en massa idag bara för att foten inte gjort lika ont, har nu kväll visat sig vara en dålig ide, eftersom allt det onda jag inte haft idag, har kommit tillbaka nu ikväll. Smart, verkligen!
Har dock haft en trevlig kväll med Emma på vårat favvoo McD.

Nu; Godnatt!

Skrivet av: Lisa

Fy på dig !! Men jag förstår.. skönt att du har hittat nåt som du trivs med.. Puss !!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback