Crazy Saturday

Ojojoj, borde egentligen sova, men jag är nog fortfarande full, för då har man sånna här konstiga ideer som att sitta vid datorn ist för att sova. Funderar på att kolla klart på 30Rock som jag började på igår morse, men somnade redan innan introt.  Nåväl, kvällen igår var helt underbart kul! Trots att vi inte hann med en powernap igår. Vi (=Emma & Jag) kom hem från stan, kokade makaroner, och satte på Dude wheres my car och drack bier, sen trillade Sohlberg & Hanna in. Hanna åker ju hem om några dagar =( , så det blev helt hastigt och lustigt en hejdåfest. Vi entrade såklart Nelson(!) och ja, sen är det nästan lika svart i minnet som det är där inne ;) haha. Inte riktigt, men nästan. Min hals börjar nog ge upp på mig snart, den gör ont på (tack och lov bara) ena sida, och så hostar den så jag håller på att bli galen! Kanske inte är så smart att stå ute i kylan och tänka -"Äh vi tar nästa" (ja, spårvagn altså!) 

Nej, om man skulle inta liggläge.

image581
jag, hanna, emma, sohlberg

Skrivet av: KLARA

god morgon (: gå gärna in på min blogg och svara på vem som bär upp den bäst ;) !

Skrivet av: Caroline Persson

Så fort jag kommit hem från någon fest ska jag också kolla först på datorn. Mycket roligare när man e lide bersuad

2008-04-20 @ 17:23:17
URL: http://osterikerskan.blogg.se
Skrivet av: Anna Panna

va fin bild på dig

2008-04-20 @ 21:58:09
URL: http://www.nogg.se/qeso

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback