Efter i planeringen

Jag ligger lite efter i planeringen. Eftersom J skulle lämna barnen på skolan, så fick jag lite extra tid att dona här hemma, så jag kunde hänga med Emma & lilla Mia på Barnsången på Svenska Kyrkan. Har ju sagt flera veckor att jag skulle hänga med, men det har alltid dykt upp andra saker och så. Var kul att äntligen få träffa Emmas lilla busfrö! Såååå söt! 

Hängde lite på stan efter att jag vinkat av dom, och ja, nu ligger jag lite efter i min tidsplanering, men det var det värt. Skall sätta sprutt nu så jag kanske hinner gå och handla det som inte fanns på Migros i Stadelhofen innan kl 15. Då det blir livat i luckan igen. Jag är dock ledig, så det är softisch.




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback