Ett i ett i ett i ett...

Jag som tyckte denna vecka gick så sakta, men nu är det äntligen fredag, och idag är schemat fullspäckat vill jag lova! Har lämnat B i skolan, handlat och hämtat kemtvätt, så det kan jag iaf bocka av. Kvar är dock att innan 12:40, baka muffins, duscha, dammsuga och torka golvet, vika och lägga upp tvätt i barnens rum. Sen ska jag möta Emma, Malin & Mia på stan, handla lite taco saker på COOP, lunch?! hämta B, fika, hämta C vid 17, laga mat, och sedan invänta Emma för lite partajj. Någonstans däremellan hade jag behövt sova lite middag också för att palla med ända till 6imorgon bitti. Vaknade dessutom upp med ond hals i morse. Det är kanske inte så konstigt pga detta jävla väder. Ena dagen sol och +15, när man sedan vaknar upp nästa dag är det snö och -5. Hoppas dock att det riktiga vårvädret får hålla i sig snart, så att sommaren snart är här. Det ska bli wounderbar! Men nu måste jag kila och baka mina muffins, skulle egentligen bara ner och sätta på musiken.. Whoooops. Oh well, that happens!



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback